Selamat Datang

Salam Perkenalan pada semua yang singgah sini..

Wang Kertas sempena Sambutan Kemerdekaan Malaysia ke-50

Thursday 7 July 2011

Salam,

Sebagai seorang newbies yg baru nak bermula menjadi seorang collector ni, aku ada terbaca dalam beberapa blog yg aku jumpa..lebih kurang kesimpulannya seeloknya bermula dengan apa yg ada di sekeliling kita dahulu..dengan kata lain xyah la nak desperate sampai nak membeli mahal2 dari orang atau internet. Lagipun pada peringkat pembelajaran mcm aku nie, byk lagi yg nak kena belajar. Lagipun yg pentingnya janji kita puas ati dgn apa yg kita buat..

So, sambil2 aku dok cari duit syiling parlimen utk projek aku tu..ada la aku terjumpa beberapa note RM50 mcm dlm gambar tu. Rasanya x perlu nak ceta byk sbb semua org tau, tu wang kertas yg dikeluarkan oleh BNM sempenan Sambutan Kemerdekaan Malaysia ke-50. Nak dpt pun rasanya masih lagi senang. Yg aku dapat tu pun time aku kuarkan dari mesin ATM..tetiba je rasa sayang nak guna. Walaupun skrg xdelah nak dikatakan rare sgt, tapi sbb dah x dikeluarkan lg, sikit masa nanti mesti susah gak nak dapat nanti kemudian hari..so simpan jela..Conditionnya yg agak lusuh pun aku x kisah la..biar ada daripada xde langsung..nanti boleh upgrade kalau dah jumpa lagi.

Utk masa masa skrg gak, apa dia punya nombor atau org panggil prefix ni pun aku x kisah sgt, sbb aku tau perjalanan aku dalam bidang nie masih panjang..:)

Jumpa lagi..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

OhBelog