Selamat Datang

Salam Perkenalan pada semua yang singgah sini..

Syiling 50 Sen nie kira error ke apa nie?

Saturday 23 July 2011

Dua tiga hari lepas sblm aku gi outstation, member aku ajak gi umah dia..dia pun tau aku tgh dok cari syiling-syiling parlimen nie. Katanya ada banyak, sebelum dia masukkan ke bank, boleh la kalau nak tukar. Pendek ceta dlm dok asing2 syiling tu, terjumpa sekeping syiling 50 sen nie. Nak kata error ke apa nie aku pun x sure.. layan jela gambar lu k..


Tapi bila diteliti betul2, nampak seakan-akan ada bayang yg tahunnya sepatutnya "2005". kira angka 5 tu macam ada tapi x timbul dan rata..nak kata mcm ada org kikis pun mcm x logik sbb xde kesan apa kat lapisan permukaannya..rata dan elok jer..

apapun, simpan jela dulu, mana tau bernilai nanti, hehe..

2 comments:

Anonymous said...

worn die

nsdk said...

Salam,
Filled Die Error. Die terhalang oleh sesuatu seperti minyak dan sebagainya
jadi kita nampak macam nombor tu hilang. Jemputlah ke blog saya. Kita kongsi sama-sama syiling error.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

OhBelog