Selamat Datang

Salam Perkenalan pada semua yang singgah sini..

Koleksi RM10 Siri 2, 3, 7, 9

Friday 29 July 2011

Kali nie just nak share beberapa keping Note RM10 yg ada dalam koleksi aku nie. Conditionnya ada yg ok dan ada yang kurang skit..nak letak gred brapa pun x berapa nak reti lagi, boleh nilaikan sendiri. Koleksi yg ada nie juga aku akan letakkan sebagai contoh utk note aku sebelum ni psl "Siri Lengkap wang kertas malaysia Note RM10. Boleh baca balik kat SINI kalau nak. Nanti dari masa ke semasa aku akan update contohnya sampai siap berdasarkan koleksi aku nanti.


Boleh aje kalau nak ceduk contoh duit nie dari internet, tapi x nak la, x thrill, hehe. 



$10 Siri Kedua Tun Ismail Pencetak Thomas De La Rue

$10 Siri Ketiga Tun Ismail Pencetak Bradbury, Wilkinson & Co

$10 Siri Ketujuh Ahmad Mohd Don Pencetak Francois - Charles Oberthur

RM10 Siri Kesembilan Ali Abul Hassan 


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

OhBelog