Selamat Datang

Salam Perkenalan pada semua yang singgah sini..

Koleksi Pertama - $1 Siri ke-3 dan ke-4

Friday 22 July 2011

Salam,


Sebelum nie byk post aku dok wat nota jer..bukan apa, senang skit utk rujukan aku sbb aku pun bukannya ingat semua benda-benda nie, kira semua benda baru la pada aku. so dgn adanya reference nie semua mcm senarai dan contoh gabenor, siri-siri duit, tahun2 pengeluaran syiling tu semua, senang skit keja aku..kalau rasa x ingat jer, kalau leh online aku buka tgk balik utk refreshment.


kali nie aku rasa mcm nak share 2  keping duit 1 ringgit yg aku dapat nie, (dgn dua keping dua 10 ringgit dan 2 keping duit RM50 sebenarnya) dari sebuah kedai..aku ada ceta psl nie sebelum ni, leh baca balik kat SINI kalau rasa nak baca. Rasa aku skrg nie senang lagi nak dpt duit nie..sekarang ni lah, pas2 nie kalau dok tangguh lagi maby makin susah gak..x pun makin mahal..


Ni la gambar duitnya, conditionnya agak lusuh gak la utk yg Ismail Ali tu, yg Abdul Aziz tu mmg elok lagi keadaannya..x kisahlah, wat masa skrg nie, mana aku jumpa aku rembat jer..nanti pelan2 upgrade la kemudian nanti, janji ada lu..psl gred tu semua, aku pun masih baru nak gred2 duit nie x reti sgt..nanti aku wat entry lak psl gred wang kertas nie later k.


$1 Siri ke-3 Sign Tun Ismail Md Ali 
Pencetak : Bradbury Wilkinson & Co, England



$1 Siri ke-4 Sign Tan Sri Dato Abdul Aziz Bin Haji Taha 
Pencetak : Bradbury Wilkinson & Co, England

Apapun ni adalah "Koleksi Untuk Masa Depan"

Jumpa lagi..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

OhBelog